Zapytania ofertowe

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty "Zakup i dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 9 w Żywcu w roku 2025"

 

             Załącznik


 

Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 9 im. Jana Pawła II w Żywcu zaprasza

do składania ofert na: " Zakup i dostawę artykułów żywnościowych

dla Szkoły Podstawowej nr 9 w Żywcu  w roku 2025".

 

 

Zamawiający dopuszcza składanie ofert na dostawę w ramach następujących części umieszczonych w poszczególnych załącznikach - formularzach cenowych:

 

1. Pieczywo i artykuły cukiernicze

2. Artykuły ogólnospożywcze

3. Nabiał

4. Mięso i wędliny

5. Mrożonki

6. Warzywa i owoce

7. Jajka


Proszę o zapoznanie się z zapytaniem ofertowym oraz pozostałymi dokumentami do pobrania.

ZAPYTANIE OFERTOWE NA  DOSTAWĘ

DLA  SZKOŁY PODSTAWOWEJ  NR 9 W ŻYWCU W 2025 R.

 

Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 9 w Żywcu zaprasza do składania ofert na:

 "Zakup i dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 9 na rok 2025"

 

Umowa wzór

Oferta na dostawę

Klauzula informacyjna dla uczestników postępowań o zamówienia publiczne

 

 

 Załączniki do specyfikacji:

 

for cenowy pieczywo

for cenowy owoce i warzywa

for cenowy mrożonki

for cenowy mięso

for cenowy jajka

for cenowy artykuły ogólnospożywcze

 

 

 

 

 

 


 

Żywiec, 25.09.2024

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

1 Opis przedmiotu zamówienia oraz określenie wielkości lub zakresu zamówienia

  1. Przedmiotem zamówienia jest adaptacja części korytarza na salę do zajęć z integracji sensorycznej. Na koszty adaptacji składają się:

- budowa ścianki działowej (płyty ogniotrwałe, stelaż, gładź, spoiwa, kołki, wełna mineralna, farby, itp.) ok. 22m2

- usługa budowlana (budowanie szpachlowanie, malowanie) ok. 120m2

- zakup drzwi z montażem

- zakup lamp, gniazdek, kabli, przyłącze internetowe

- usługa elektryka.

 

2) Termin wykonania zamówienia

Termin wykonania zamówienia: 10 listopada 2024 r.

3) Warunki realizacji zamówienia

1. Przedmiot zamówienia należy wykonać w Szkole Podstawowej nr 9 im. Jana Pawła II, ul. Dworcowa 26, 34-300 Żywiec

2. Płatność nastąpi w terminie 7 dni po wykonaniu w/w przedmiotu zamówienia zgodnie
z opisem przedmiotu zamówienia oraz prawidłowo wystawioną fakturą VAT.

4)Osoba do kontaktów

1. W sprawie przedmiotu zamówienia: Bożena Zoń – wicedyrektor szkoły

2. W sprawie procedury udzielania zamówienia: Bożena Zoń – wicedyrektor szkoły

5) Opis sposobu przygotowania oferty

1. Wykonawca może złożyć jedną ofertę.

2. Ofertę proszę złożyć na adres mailowy: sp9zywiec@poczta.onet.pl proszę o wpisanie w tytule wiadomości: Roboty budowlane lub osobiście w sekretariacie szkoły.

3. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.

4. Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty lub ją wycofać. Zmiany w ofercie lub jej wycofanie winny być doręczone Zamawiającemu na piśmie pod rygorem nieważności przed upływem terminu składania ofert.

6) Termin i sposób złożenia oferty przez Wykonawcę

1. Ofertę proszę złożyć do dnia 14 października 2024 r. do godz. 14.00.

2. Za termin złożenia oferty przyjęty będzie dzień i godzina otrzymania oferty przez Zamawiającego.

3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

7) Opis sposobu obliczenia ceny oferty

1. Cena ofertowa jest ceną, za którą Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia łącznie z podatkiem VAT naliczonym zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.

2. Cena ofertowa musi zawierać wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.

3. Cena ofertowa musi być wyrażona w złotych polskich i zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.

8) Kryteria oceny ofert

1. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena – znaczenie kryterium – 100%

 

9  Składanie ofert dodatkowych

1. Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w którym jedynym kryterium oceny ofert jest cena, nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający weźmie pod uwagę historię realizacji/referencje udziału w projekcie Wykonawców w latach poprzednich .

10)   Okoliczności, w których oferta nie podlega rozpatrzeniu

1. Treść oferty nie odpowiada treści zapytania ofertowego.

2. Oferta jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

3. Jeżeli Wykonawca złożył więcej niż jedną ofertę w postępowaniu.

 

11) Podstawa nieudzielania zamówienia

1. Nie złożono żadnej oferty podlegającej rozpatrzeniu.

2. Cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

3. Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania

lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.

4. Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

 

12) Informacje dodatkowe

1. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia w toku badania i oceny ofert wiarygodności przedstawionych przez Wykonawców informacji zawartych w ofercie.

2. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, co do których wskutek sprawdzenia wiarygodności ofert poweźmie informację o zawarciu w złożonej ofercie danych niezgodnych z prawdą.

3. Ofertę wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.

4. Zamawiający bierze pod uwagę wyłącznie oferty przesłane na adres mailowy wskazany w zapytaniu ofertowym bądź złożone w sekretariacie szkoły.

 

 

 

 

 

 

 


 

 

Żywiec, 20. 09. 2024 r.

ZAPYTANIE OFERTOWE                   

 

1)      Opis przedmiotu zamówienia oraz określenie wielkości lub zakresu zamówienia

1.       Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, montaż pomocy dydaktycznych w ramach projektu Aktywna Tablica 2024.

2.       Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.

2)      Termin wykonania zamówienia

Termin wykonania zamówienia: 4 października 2024 r.

3)      Warunki realizacji zamówienia

1.       Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do Szkoły Podstawowej nr 9 im. Jana Pawła II, ul.Dworcowa 26, 34-300 Żywiec

2.       Płatność nastąpi w terminie 14 dni po dostarczeniu w/w przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz prawidłowo wystawioną fakturą VAT.

4)      Osoba do kontaktów

1.       W sprawie przedmiotu zamówienia: Bożena Zoń– wicedyrektor szkoły

2.       W sprawie procedury udzielania zamówienia: Bożena Zoń – wicedyrektor szkoły

5)      Opis sposobu przygotowania oferty

1.       Wykonawca może złożyć jedną ofertę.

2.       Ofertę proszę złożyć wyłącznie na adres mailowy: sp9zywiec@poczta.onet.pl

Proszę o wpisanie w tytule wiadomości: AT/2024

3.       Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.

4.       Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty lub ją wycofać. Zmiany w ofercie lub jej wycofanie winny być doręczone Zamawiającemu na piśmie pod rygorem nieważności przed upływem terminu składania ofert.

6)      Termin i sposób złożenia oferty przez Wykonawcę

1.       Ofertę proszę złożyć do dnia 25 września 2024 r. do godz. 14.00 wyłącznie na adres mailowy: sp9zywiec@poczta.onet.pl  Proszę o wpisanie w tytule wiadomości: AT/2024

2.       Za termin złożenia oferty przyjęty będzie dzień i godzina otrzymania oferty przez Zamawiającego.

3.       Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

7)      Opis sposobu obliczenia ceny oferty

1.       Cena ofertowa jest ceną, za którą Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia łącznie z podatkiem VAT naliczonym zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.

2.       Cena ofertowa musi zawierać wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.

3.       Cena ofertowa musi być wyrażona w złotych polskich i zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.

8)      Kryteria oceny ofert

1.       Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena – znaczenie kryterium – 100 %

 

9)      Składanie ofert dodatkowych

1.       Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w którym jedynym kryterium oceny ofert jest cena, nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający weźmie pod uwagę historię realizacji/referencje udziału w  projekcie Wykonawców w latach poprzednich .

10)   Okoliczności, w których oferta nie podlega rozpatrzeniu

1.       Treść oferty nie odpowiada treści zapytania ofertowego.

2.       Oferta jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

3.       Jeżeli Wykonawca złożył więcej niż jedną ofertę w postępowaniu.

 

11)   Podstawa nieudzielania zamówienia

1.       Nie złożono żadnej oferty podlegającej rozpatrzeniu.

2.       Cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

3.       Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania

lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.

4.       Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

5.       Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

 

12)   Informacje dodatkowe

1.       Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia w toku badania i oceny ofert wiarygodności przedstawionych przez Wykonawców informacji zawartych w ofercie.

2.       Zamawiający wykluczy z postepowania Wykonawców, co do których wskutek sprawdzenia wiarygodności ofert poweźmie informację o zawarciu w złożonej ofercie danych niezgodnych z prawdą.

3.       Ofertę wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.

4.       Zamawiający bierze pod uwagę wyłącznie oferty przesłane na adres mailowy wskazany w zapytaniu ofertowym.

 

  

 ZAŁĄCZNIK 1

 

 

 


                                                                                                                                                                                        Żywiec, 13.09.2024
ZAPYTANIE OFERTOWE


1 Opis przedmiotu zamówienia oraz określenie wielkości lub zakresu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są prace remontowo – naprawcze po zalaniu w budynku
Szkoły Podstawowej nr 9 im. Jana Pawła II w Żywcu, ul. Dworcowa 26.
Do zakresu prac należą:
a) zabezpieczenie terenu prac,
b) utylizacja zalanych mebli,
c) wynajęcie osuszaczy,
d) obsługa osuszaczy,
e) usługa transportowa, demontaż uszkodzonych drzwi (6 sztuk),
f) montaż nowych drzwi z ościeżnicami regulowanymi,
g) obróbka drzwi (wymiana uszkodzonych kafelków),
h) malowanie ścian.
2) Termin wykonania zamówienia
Termin wykonania zamówienia: 3 grudnia 2024 r.
3) Warunki realizacji zamówienia
1. Przedmiot zamówienia należy wykonać w Szkole Podstawowej nr 9 im. Jana Pawła II, ul.
Dworcowa 26, 34-300 Żywiec
2. Płatność nastąpi w terminie 7 dni po wykonaniu w/w przedmiotu zamówienia zgodnie
z opisem przedmiotu zamówienia oraz prawidłowo wystawioną fakturą VAT.
4)Osoba do kontaktów
1. W sprawie przedmiotu zamówienia: Bożena Zoń – wicedyrektor szkoły
2. W sprawie procedury udzielania zamówienia: Bożena Zoń – wicedyrektor szkoły
5) Opis sposobu przygotowania oferty
1. Wykonawca może złożyć jedną ofertę.
2. Ofertę proszę złożyć na adres mailowy: sp9zywiec@poczta.onet.pl proszę o wpisanie w
tytule wiadomości: Roboty budowlane lub osobiście w sekretariacie szkoły.
3. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.
4. Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca może wprowadzić zmiany do
złożonej oferty lub ją wycofać. Zmiany w ofercie lub jej wycofanie winny być doręczone
Zamawiającemu na piśmie pod rygorem nieważności przed upływem terminu składania
ofert.
6) Termin i sposób złożenia oferty przez Wykonawcę
1. Ofertę proszę złożyć do dnia 16 października 2024 r. do godz. 14.00.
2. Za termin złożenia oferty przyjęty będzie dzień i godzina otrzymania oferty przez
Zamawiającego.
3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
7) Opis sposobu obliczenia ceny oferty
1. Cena ofertowa jest ceną, za którą Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu
zamówienia łącznie z podatkiem VAT naliczonym zgodnie z obowiązującymi przepisami
w tym zakresie.
2. Cena ofertowa musi zawierać wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją
zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
3. Cena ofertowa musi być wyrażona w złotych polskich i zaokrąglona do dwóch miejsc
po przecinku.
8) Kryteria oceny ofert
1. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena – znaczenie kryterium – 100%
9) Składanie ofert dodatkowych
1. Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w którym jedynym kryterium oceny ofert
jest cena, nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że
zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający weźmie pod uwagę historię
realizacji/referencje udziału w projekcie Wykonawców w latach poprzednich .
10) Okoliczności, w których oferta nie podlega rozpatrzeniu
1. Treść oferty nie odpowiada treści zapytania ofertowego.
2. Oferta jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
3. Jeżeli Wykonawca złożył więcej niż jedną ofertę w postępowaniu.
11) Podstawa nieudzielania zamówienia
1. Nie złożono żadnej oferty podlegającej rozpatrzeniu.
2. Cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
3. Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania
lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było
wcześniej przewidzieć.
4. Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie
niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania
przyczyny.
12) Informacje dodatkowe
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia w toku badania i oceny ofert
wiarygodności przedstawionych przez Wykonawców informacji zawartych w ofercie.
2. Zamawiający wykluczy z postepowania Wykonawców, co do których wskutek
sprawdzenia wiarygodności ofert poweźmie informację o zawarciu w złożonej ofercie
danych niezgodnych z prawdą.
3. Ofertę wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
4. Zamawiający bierze pod uwagę wyłącznie oferty przesłane na adres mailowy wskazany w
zapytaniu ofertowym bądź złożone w sekretariacie szkoły.

 

 


 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE NA WYKONANIE PRAC REMONTOWYCH W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 9 IM. J. PAWŁA II

 

 

KLAUZULA INFORMACYJNA DLA UCZESTNIKÓW POSTĘPOWAŃ O ZAMÓWIENIA PUBLICZNE

 

 

 


 

 

 

Szkoła Podstawowa nr 9 im. Jana Pawła II w Żywcu zaprasza

 

 

do składania ofert na dostawę gazu.

 

 

 

Zaproszenie do złożenia ofert

 

 

Zał.1. Formularz ofertowy

 

Zał.2. Klauzula informacyjna RODO