Rejestry, ewidencje i archiwa

 

 

Szkoła prowadzi:

  • księgę ewidencji dzieci
  • ksiegę ewidencji uczniów
  • ewidencję wydanych świadectw ukończenia szkoły i zaświadczeń OKE
  • rejestr wydanych legitymacji pracowniczych, uczniowskich oraz wydanych duplikatów
  • rejestr wydanych kart rowerowych
  • rejestr pracowników
  • rejestr pracowników i akt osobowych
  • rejestr zaświadczeń
  • ewidencję czasu pracy nauczycieli, pracowników administracji i obsługi
  • księgi inwentarzowe
  • księgę druków ścisłego zarachowania
  • rejestr upoważnień
  • rejestr skarg i wniosków
  • rejestr korespondencji

 

 

 

Osoba starająca się o wgląd do dokumentów lub o duplikat dokumentu powinna złożyć podanie do sekretariatu szkoły. Stosowne dokumenty osoba ta odbiera osobiście w sekretariacie szkoły.