Menu biuletynu
Wyszukiwarka
Poprzednie wersje

Wersja archiwalna działu Rejestry, ewidencje i archiwa z dnia 18 sierpień 2014 15:13:32
Nazwy i oznaczenia prowadzonych rejestrów i archiwów
- Ewidencja uczniów,
- Ewidencja wydanych świadectw ukończenia szkoły i zaświadczeń OKE,
- Rejestr wydanych legitymacji szkolnych, pracowniczych oraz wydanych duplikatów,
- Rejestr wydanych kart rowerowych,
- Rejestr wydawanych upoważnień,
- Ewidencja akt osobowych pracowników,
- Ksiega kontroli zewnetrzynych,
- Księga protokołów R.P.,
- Ksiega arkuszy ocen,
- Księgi inwentarzowe,- Księga druków ścisłego zarachowania,
- Rejestr wypadków uczniów i pracowników,
- Rejestr wniosków, aktów nadania i zaświadczeń- awans zawodowy nauczycieli,
- Rejestr korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
- Archiwum dokumentacji szkoły.
_ Rejestr skarg i wniosków
Osoba starająca się o wgląd do dokumentów lub o duplikat dokumentu powinna złożyć podanie do sekretariatu szkoły. Stosowne dokumenty osoba ta odbiera osobiście w sekretariacie szkoły.